Πολιτική Επιστροφών

Έχουμε μια πολιτική επιστροφής 14 ημερών, που σημαίνει ότι έχετε 14 ημέρες μετά τη λήψη του αντικειμένου σας για να ζητήσετε επιστροφή.

Για να πληροίτε τις προϋποθέσεις για επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με την οποία το παραλάβατε, χωρίς φόρμα ή αχρησιμοποίητο, με ετικέτες και στην αρχική του συσκευασία. Θα χρειαστείτε επίσης την απόδειξη ή την απόδειξη αγοράς.

Για να ξεκινήσετε μια επιστροφή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διεύθυνση zappas-toys@outlook.com, ή στο τηλέφωνο 2462028749. Εάν η επιστροφή σας γίνει αποδεκτή, θα σας στείλουμε μια ετικέτα αποστολής επιστροφής, καθώς και οδηγίες για το πώς και πού θα στείλετε το δέμα σας. Τα στοιχεία που μας στέλνονται χωρίς να ζητήσετε πρώτα επιστροφή δεν θα γίνονται δεκτά.

Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε ερώτηση επιστροφής στη διεύθυνση zappas-toys@outlook.com.

 

Ζημιές και ζητήματα

Ελέγξτε την παραγγελία σας κατά τη λήψη και επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό, κατεστραμμένο ή εάν λάβετε λάθος στοιχείο, ώστε να μπορούμε να αξιολογήσουμε το ζήτημα και να το διορθώσουμε.

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές σε είδη πώλησης ή κάρτες δώρων.

 

Ανταλλαγές

Ο γρηγορότερος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι θα λάβετε αυτό που θέλετε είναι να επιστρέψετε το αντικείμενο που έχετε, και μόλις γίνει δεκτή η επιστροφή, κάντε μια ξεχωριστή αγορά για το νέο προϊόν.

 

Επιστροφές χρημάτων

Θα σας ειδοποιήσουμε μόλις λάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας και θα σας ενημερώσουμε εάν η επιστροφή χρημάτων εγκρίθηκε ή όχι. Εάν εγκριθεί, θα σας επιστραφεί αυτόματα ο αρχικός τρόπος πληρωμής. Θυμηθείτε ότι μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για την επεξεργασία της επιστροφής χρημάτων από την τράπεζα ή την εταιρεία πιστωτικών καρτών σας.